Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Ο προγραμματισμός πληρωμών του ΟΠΕΚΕΠΕ για τον Σεπτεμβριο

Αποτέλεσμα εικόνας για οπεκεπε
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΟΠΕΚΕΠΕ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015
1. Πληρωμές που αφορούν σε αγρότες είναι:
1.1 ΑΜΕΣΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΥ, €
Εκκρεμότητες πληρωμών ενιαίας αίτησης ενίσχυσης έτους 2011
27/8/2015 - 3/9/2015
2.000.000
Εκκρεμότητες πληρωμών ενιαίας αίτησης ενίσχυσης έτους 2012
4/9/2015-11/9/2015
10.000.000
Επιστροφή δημοσιονομικής πειθαρχίας οικονομικού έτους 2015 (ΕΑΕ 2014)
7/9/2015 - 11/9/2015
35.000.000
Εκκρεμότητες πληρωμών ενιαίας αίτησης ενίσχυσης έτους 2013
20/9/2015 – 18/9/2015
10.000.000
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ο.Π.
1/9/2015 - 18/9/2015
6.000.000
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ
1/9/2015 - 18/9/2015
1.200.000
Ο.Ε.Φ (ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ)
1/9/2015 - 18/9/2015
1.514.000
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ Ε.Ε
1/9/2015 - 18/9/2015
1.345.000
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΕ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ
1/9/2015 - 18/9/2015
4.420.000
ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΜΠΕΛΩΝΩΝ
1/9/2015 - 18/9/2015
7.000.000
ΣΥΝΟΛΟ
 
78.479.000
1.2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΜΕΤΡΑ
ΠΟΣΟ ΠΡΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗ
ΝΕΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ
2.063.670
Μ214 Γεωργοπεριβαλλοντικά (ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΤΟΥΣ 2012, ΖΑΧΑΡΟΤΕΥΤΛΑ,
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ & ΕΛΑΙΩΝΑΣ)
5.000.000
ΣΧΕΔΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Μ121
(750 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ)
25.000.000
ΣΧΕΔΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Μ121
(150 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ)
5.000.000
ΕΞΙΣΩΤΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ
ΕΤΩΝ 2008-2013
15.000.000
ΕΞΙΣΩΤΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ
ΕΤΟΥΣ 2014
25.000.000
Μ214 Γεωργοπεριβαλλοντικά
ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ
ΕΤΩΝ 2012 & 2013
28.000.000
Μ214 Γεωργοπεριβαλλοντικά
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΦΥΛΕΣ ΖΩΩΝ
ΕΤΟΥΣ 2013
3.500.000
ΣΥΝΟΛΟ
108.563.670
2. Πληρωμές που αφορούν σε ιδιώτες επενδυτές είναι:
ΜΕΤΡΑ
ΠΟΣΟ
Μ 123 & 123Α
1.888.063
Μ313 , Μ311, Μ312
776.649
LEADER
2.467.071
Μ 123Α
323.000
ΣΥΝΟΛΟ
5.454.784
Συγκεντρωτικά οι πληρωμές που αναμένεται να πραγματοποιηθούν έως 18/09/2015, οι οποίες αφορούν αγρότες και ιδιώτες επενδυτές αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα:
ΣΥΝΟΛΟ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
229.338.400

Μια νέα θεωρία για τις μαύρες τρύπες απο τον Στήβεν Χώκιν

Αποτέλεσμα εικόνας για μαυρες τρυπεςΓια τα αστέρια που υπέκυψαν στην βαρύτητα και απέκτησαν τόση δύναμη που παγίδεψαν μέχρι και το φως, μίλησε στο κοινό της Στοκχόλμης ο διάσημος Βρετανός επιστήμονας Στήβεν Χώκιν.
«Όταν πέφτεις σε μαύρη τρύπα, δεν έρχεται το τέλος, η ύλη δεν παγιδεύεται αιώνια γιατί πιθανότητα φυλακίζεται σε άλλο σύμπαν, σε παράλληλη διάσταση», δήλωσε ο επιστήμονας και μάλιστα, ενίσχυσε τη νέα θεωρία του με αλληγορικό ηθικό δίδαγμα: «Εάν πέσετε σε μαύρη τρύπα, μην τα παρατήσετε, να πιστέψετε ότι υπάρχει διέξοδος».
Αψηφώντας όλους τους συναδέλφους του που έχουν καταλήξει ότι όταν η ύλη αφανίζεται από τεράστιες δυνάμεις βαρύτητας, χάνεται αμετάκλητα στην άβυσσο, ο Χώκινς διακήρυξε: «Κι όμως η ύλη δραπετεύει και οι μαύρες τρύπες, τελικά δεν είναι και τόσο μαύρες».
Τα διεθνή μέσα ενημέρωσης (Guardian) υποδέχτηκαν τη νέα θεωρία από τον Στήβεν Χώκιν σχολιάζοντας ότι δικαιώνει κινηματογραφικό σενάριο, αυτό της ταινίας Interstellar, όπου ο πρωταγωνιστής Matthew Mc Conaughey βγαίνει σώος από την μαύρη τρύπα «Γαργαντούας».

Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Αντόνιο Γκράμσι: Η αδιαφορία είναι αβουλία, είναι παρασιτισμός, είναι δειλία, δεν είναι ζωή. Γι' αυτό μισώ τους αδιάφορους

Αποτέλεσμα εικόνας για αντόνιο γκράμσι«Μισώ τους αδιάφορους. Πιστεύω ότι το να ζεις σημαίνει να εντάσσεσαι κάπου. Όποιος ζει πραγματικά δεν μπορεί να μην είναι πολίτης και ενταγμένος. Η αδιαφορία είναι αβουλία, είναι παρασιτισμός, είναι δειλία, δεν είναι ζωή. Γι' αυτό μισώ τους αδιάφορους».

Η αδιαφορία είναι το νεκρό βάρος της ιστορίας. Η αδιαφορία δρα δυνατά πάνω στην ιστορία. Δρα παθητικά, αλλά δρα. Είναι η μοιρολατρία. Είναι αυτό που δεν μπορείς να υπολογίσεις. Είναι αυτό που διαταράσσει τα προγράμματα, που ανατρέπει τα σχέδια που έχουν κατασκευαστεί με τον καλύτερο τρόπο. Είναι η κτηνώδης ύλη που πνίγει την ευφυΐα. Αυτό που συμβαίνει, το κακό που πέφτει πάνω σε όλους, συμβαίνει γιατί η μάζα των ανθρώπων απαρνείται τη βούλησή της, αφήνει να εκδίδονται νόμοι που μόνο η εξέγερση θα μπορέσει να καταργήσει, αφήνει να ανέβουν στην εξουσία άνθρωποι που μόνο μια ανταρσία θα μπορέσει να ανατρέψει. Μέσα στη σκόπιμη απουσία και στην αδιαφορία λίγα χέρια, που δεν επιτηρούνται από κανέναν έλεγχο, υφαίνουν τον ιστό της συλλογικής ζωής, και η μάζα είναι σε άγνοια, γιατί δεν ανησυχεί. Φαίνεται λοιπόν σαν η μοίρα να συμπαρασύρει τους πάντες και τα πάντα, φαίνεται σαν η ιστορία να μην είναι τίποτε άλλο από ένα τεράστιο φυσικό φαινόμενο, μια έκρηξη ηφαιστείου, ένας σεισμός όπου όλοι είναι θύματα, αυτοί που τον θέλησαν κι αυτοί που δεν τον θέλησαν, αυτοί που γνώριζαν κι αυτοί που δεν γνώριζαν, αυτοί που ήταν δραστήριοι κι αυτοί που αδιαφορούσαν. Κάποιοι κλαψουρίζουν αξιοθρήνητα, άλλοι βλαστημάνε χυδαία, αλλά κανείς ή λίγοι αναρωτιούνται: αν είχα κάνει κι εγώ το χρέος μου, αν είχα προσπαθήσει να επιβάλλω τη βούλησή μου, θα συνέβαινε αυτό που συνέβη;

Μισώ τους αδιάφορους και γι'’ αυτό: γιατί με ενοχλεί το κλαψούρισμά τους, κλαψούρισμα αιωνίων αθώων. Ζητώ να μου δώσει λογαριασμό ο καθένας απ'’ αυτούς με ποιον τρόπο έφερε σε πέρας το καθήκον που του έθεσε και του θέτει καθημερινά η ζωή, γι'’ αυτό που έκανε και ειδικά γι'’ αυτό που δεν έκανε. Και νιώθω ότι μπορώ να είμαι αδυσώπητος, ότι δεν μπορώ να χαλαλίσω τον οίκτο μου, ότι δεν μπορώ να μοιραστώ μαζί τους τα δάκρυά μου.

Είμαι ενταγμένος, ζω, νιώθω ότι στις συνειδήσεις του χώρου μου ήδη πάλλεται η δραστηριότητα της μελλοντικής πόλης, που ο χώρος μου χτίζει. Και μέσα σ’' αυτήν την πόλη η κοινωνική αλυσίδα δεν βαραίνει τους λίγους, μέσα σ’' αυτήν κάθε συμβάν δεν οφείλεται στην τύχη, στη μοίρα, μα είναι ευφυές έργο των πολιτών. Δεν υπάρχει μέσα σ'’ αυτήν κανείς που να στέκεται να κοιτάζει από το παράθυρο, ενώ οι λίγοι θυσιάζονται, κόβουν τις φλέβες τους. Ζω, είμαι ενταγμένος. Γι’' αυτό μισώ αυτούς που δεν συμμετέχουν, μισώ τους αδιάφορους».
Αποτέλεσμα εικόνας για αντόνιο γκράμσι

11 Φεβρουαρίου 1917

Ο Αντόνιο Γκράμσι (22 Ιανουαρίου 1891 — 27 Απριλίου 1937) ήταν Ιταλός φιλόσοφος, συγγραφέας, πολιτικός και πολιτικός επιστήμονας.

Όλο το πρωί, έψαχνα ένα καλό θέμα με ουσιαστικό περιεχόμενο σχετικά με τον αδιάφορο πολίτη (οξύμωρη έκφραση, σωστά;). Ήθελα να τον ορίσω, να τον εντοπίσω, να τον κάνω να συνειδητοποιήσει την άγνοιά του, ώστε να το δεχτεί και να αλλάξει. Ψάχνοντας έπεσα τυχαία σε αυτή τη πλήρη εκδήλωση απέχθειας και απελπισίας του Γκράμσι για τους αδιάφορους "πολίτες". Μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Με κάλυπτε σε πολλά σημεία. Και γι' αυτό τον λόγο την παραθέτω.

Υπάρχουν άτομα που δεν αισθάνονται την κοινωνική τους ευθύνη (που είναι η πρώτη αρετή του πολίτη εφόσον είναι κοινωνικά όντα), που αδιαφορούν. Αυτοί, οι αδιάφοροι για τα κοινά πολίτες, δεν είναι φιλήσυχοι, αλλά α-πολιτικοί, άρα άχρηστοι και ίσως επικίνδυνοι πολίτες. Είναι "αχρείοι", δηλαδή υπήκοοι, παθητικοί δέκτες που δεν ενδιαφέρονται για την πολιτεία, καθώς και για τα οικονομικά, κοινωνικά, πολιτικά και πολιτιστικά θέματα που την απασχολούν.

Ο αδιάφορος για τα κοινά πολίτης αφήνει τις υποθέσεις που τον αφορούν να πάρουν τον κατήφορο της καταστροφής, μετατοπίζοντας τις ευθύνες της αποτυχίας στους συμπολίτες του και στους πολιτικούς. Ο ίδιος, αδρανής και αδιάφορος δεν είναι κοινωνικά υπεύθυνος ως πολίτης.

Επιπροσθέτως, ο μη συμμετέχων στα κοινά είναι συνήθως δειλός, παθητικός, ανεύθυνος και ευθυνόφοβος. Είναι άνθρωπος «παραιτημένος», ενσάρκωση της φιλοσοφίας του «δε βαριέσαι» και του «ωχ αδερφέ», θεατής και όχι πρωταγωνιστής της κοινωνικής σκηνής. Μέσω της πολιτικής του αδράνειας το άτομο αυτό αχρηστεύει τη θέληση, τη σκέψη και τα οράματά του. Δεν συντελεί και δεν εργάζεται για τη βελτίωση της κοινωνίας, ο άνθρωπος αυτός μετατρέπεται σε αντικείμενο και όχι υποκείμενο της ιστορίας. Μετατρέπεται σε «παράσιτο» που με τη συμπεριφορά του αποτελεί τροχοπέδη της δημοκρατίας. Αυτό το άτομο ανήκει στους «μηδέν πράττοντες», οι οποίοι συντελούν με την αδιαφορία τους, ώστε να μην επιλύονται τα οικονομικά, κοινωνικά, πολιτικά και πολιτιστικά προβλήματα της κοινωνίας, με αποτέλεσμα η κοινωνία να οδηγείται σε στασιμότητα και οπισθοδρόμηση. Το άτομο που προτάσσει το προσωπικό συμφέρον αντιμάχεται την κοινωνική πρόοδο, ευθύνεται για την κοινωνική καθυστέρηση. Παράλληλα λογίζεται ως αλλοτριωμένο, ασυνείδητο και ανεύθυνο.

Η ανευθυνότητα και η ανωριμότητα αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο στην αχρήστευση του πολίτη. Πολιτική είναι η τέχνη του «άρχειν» και του «άρχεσαι» και η τέχνη του να μετέχει κανείς αποτελεσματικά στα κοινά είτε σαν άρχων είτε σαν αρχόμενος. Ωστόσο, τα άτομα που δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν αυτή την ευθύνη, αυτοαφοπλίζονται, γίνονται υπήκοοι, έρμαια της όποιας εξουσίας.

Μη συμμετοχή στα κοινά, υποδηλώνει ηττοπάθεια, έλλειψη προβληματισμού, παθητική στάση απέναντι στα πάντα. Αδράνεια για τα κοινά, όμως, σημαίνει χάσιμο της ελευθερίας, αλλοτρίωση και τυποποίηση. Ταυτόχρονα, οι άνθρωποι, μη γνωρίζοντας πώς αλλιώς να καλυτερεύσουν τις συνθήκες ζώνης τους, πώς να αποφασίζουν οι ίδιοι για ό,τι τους αφορά, οδηγούνται σε πράξεις βίας και γίνονται αντικοινωνικοί.

Η άσκηση πολιτικής δεν είναι δικαίωμα μόνο, είναι και υπέρτατο χρέος και ιδίως στον αιώνα μας, «αιώνα των μαζών» και της ετεροκατεύθυνσης.



πηγή