του Μάνου Δούκα πηγή: facebook
10 ΕΥΡΩ ΤΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥΣ ...ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ...
Ή ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ... 0,1% ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ...
Τα νούμερα αυτά προκύπτουν από τα στοιχεία που γνωστοποιήθηκαν στη Βουλή χτες, από τον αναπληρωτή υπουργός Οικονομικών, Τρ. Αλεξιάδης, μετά από Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων που είχε υποβληθεί στη Βουλή από τους βουλευτές του ΚΚΕ.
Φυσικά αυτά τα νούμερα αφορούν μόνο στα πλοία με ελληνική σημαία, για τα έτη 2013, 2014 και 2015. Κι όπως σημειώνει το Εθνος, "το ποσοστό των πλοίων Ελλήνων εφοπλιστών που φέρουν ελληνική σημαία είναι μικρότερο του 40%. Συγκεκριμένα, τα ελληνόκτητα πλοία, άνω των 100 κόρων, τον Ιούλιο ανέρχονταν σε 4.707, εκ των οποίων μόνο τα 1.870 έφεραν ελληνική σημαία (από τα 1.870 τα 611 είναι επιβατηγά)".
Δηλαδή ; Για το 60% των πλοίων τους δεν πληρώνουν ούτε αυτά τα 10 ευρώ τη μέρα.
Αν τώρα κάνετε ένα λογαριασμό ... πόσα πληρώνει σε άμεσους και έμμεσους φόρους μια οικογένεια ... βγαίνει το συμπέρασμα ότι πληρώνει πιο πολλούς φόρους από τα πετρελαιοφόρα και τους εφοπλιστές.
Ιδού τα στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή το Υπουργείο Οικονομικών στις 13/4/2016 :
-Σύνολο φόρου πλοίων τριετίας 2013-2015=43,784 εκ.
-Σύνολο φόρων του κράτους 2013-2015=132,789 δισεκ.
- Ποσοστό Φόρων εφοπλιστών/έτος έναντι φόρων κράτους = 0,01%
Κι αν βάλετε και την "εθελοντική φορολόγηση", τότε αυτό το ποσοστό ... αυξάνεται .... γίνεται ... 0,10% επί των συνολικών φόρων του κράτους.
Είναι που η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ έχει ταξικό πρόσημο ... ολοφάνερο ...
Και μια λεπτομέρεια ... "ως προς το αίτημα να κατατεθούν στοιχεία για τις βεβαιωμένες και ανεξόφλητες οφειλές των εφοπλιστών στη ΔΟΥ Πειραιά, το υπουργείο απαντά ότι "δεν μπορεί να αντληθούν να στοιχεία με μόνο το συγκεκριμένο κριτήριο". (huffingtonpost).
Το πόσα βγάζουν, πόσα ξοδεύουν για ναυπήγηση νέων πλοίων και πόσο στοιχίζουν τα κόττερα που έχουν ή έχουν παραγγείλει ... είναι μάλλον "λαικισμός" ... Πάρτε μερικά παραδείγματα τέτοιων λαικίστικων σχολίων ...
- "Οι Eλληνες εφοπλιστές στη διάρκεια των πρώτων 11 μηνών του 13, έχουν δώσει παραγγελίες για την κατασκευή 281 πλοίων που αγγίζουν τα 11 δισ. δολάρια ... Την ίδια ώρα βέβαια που οι Ελληνες εφοπλιστές σπάνε όλα τα ρεκόρ στις αγορές πλοίων, ταυτόχρονα κατεβάζουν την ελληνική σημαία από τα πλοία τους ... Η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών στον παγκόσμιο ναυτιλιακό χάρτη διευρύνεται με εντυπωσιακό τρόπο, ωστόσο η δύναμη του υπό ελληνική σημαία στόλου μειώνεται αργά και σταθερά". (ΕΘΝΟΣ).
- "Το «πάρτι» (ή ξεφάντωμα όπως είχε γράψει η Wall Street Journal) επενδύσεων Ελλήνων εφοπλιστών σε κινεζικά ναυπηγεία που ξεκίνησε στις αρχές του 2013, καλά κρατεί". (XTRC Business Consultants).
- " Πρωταθλητές στην αγορά νέων πλοίων οι Έλληνες εφοπλιστές ... Ποσά "μαμούθ" ... Κατά το διάστημα Ιανουαρίου - Νοεμβρίου 2014 οι Έλληνες πλοιοκτήτες είχαν τοποθετήσει συνολικά κεφάλαια 12,21 δισ. ευρώ για την απόκτηση νέων πλοίων". ("Καθημερινή", "Intermodal")
- "Έλληνες εφοπλιστές: Ευημερούν κατεβάζοντας την ελληνική σημαία ... στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το μέγεθος του στόλου των Ελλήνων εφοπλιστών, τόσο σε αριθμό όσο και σε χωρητικότητα, οι οποίοι φαίνεται πως ευημερούν κατεβάζοντας την ελληνική σημαία ... Τον Ιούλιο του 2014 καταγράφονται 4.707 ελληνόκτητα πλοία, εκ των οποίων, υπό ελληνική σημαία είναι μόλις τα 1.870. Σε σχέση μάλιστα με ένα χρόνο πριν, ο αριθμός αυτός είναι μειωμένος, καθώς τον Ιούλιο του 2013 την ελληνική σημαία ύψωναν 1.913 πλοία". (Έθνος)
- "Έλληνες εφοπλιστές: κέρδη 149 εκατ. δολ. στο πρώτο τρίμηνο του 15"
(efoplistesnews).
- "Οι Έλληνες πλοιοκτήτες έβγαλαν 175 δισ. αφορολόγητα σε 10 χρόνια" ..." αλλά λένε ότι θα μεταφέρουν τις επιχειρήσεις τους, εάν η νέα κυβέρνηση καταργήσει τη φορολογική απαλλαγή τους, διακινδυνεύοντας και 60.000 θέσεις εργασίας".
(Bloomberg).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σας ευχαριστούμε για το σχόλιό σας