Το Facebook είναι παγκοσμίως το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Αριθμεί περισσότερους από 1 δισεκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο, ενώ έχει περισσότερους από 4.5 εκατομμύρια Έλληνες χρήστες. Επομένως στην ερώτηση "Γιατί να κάνω επαγγελματική σελίδα στο Facebook;" η απάντηση είναι απλή: Γιατί εκεί βρίσκονται οι καταναλωτές!
Η δημιουργία μίας σωστής επαγγελματικής σελίδας βοηθάει τις επιχειρήσεις να κάνουν γνωστό το προϊόν ή την υπηρεσία τους σε στοχευμένο κοινό που τις ενδιαφέρει (εν δυνάμει πελάτες της επιχείρησης) και άρα να αυξήσουν το πελατολόγιο τους ενώ με την επιλογή του κατάλληλου περιεχομένου μπορούν να αυξήσουν την πιστότητα των καταναλωτών τους καθώς και την συχνότητα αγοράς.
Άλλωστε ο τζίρος (που η κάθε επιχείρηση προσδοκά να αυξήσει) είναι στην πραγματικότητα μία εξίσωση:
Τζίρος = Αριθμός πελατών Χ Συχνότητα Αγοράς Χ Μέση Απόδειξη και με την σωστή χρήση του Facebook μία επιχείρηση μπορεί να επηρεάσει και τους τρεις παράγοντες του γινομένου και άρα και το αποτέλεσμα της εξίσωσης.
Τζίρος = Αριθμός πελατών Χ Συχνότητα Αγοράς Χ Μέση Απόδειξη και με την σωστή χρήση του Facebook μία επιχείρηση μπορεί να επηρεάσει και τους τρεις παράγοντες του γινομένου και άρα και το αποτέλεσμα της εξίσωσης.
Ο μέσος χρήστης στο Facebook έχει κατά μέσο όρο 130 φίλους και έχει κάνει Like κατά μέσο όρο σε 80 σελίδες. Έτσι το τί εμφανίζεται στο newsfeed του χρήστη κάθε φορά που μπαίνει στο facebook καθορίζεται από τον περίφημο αλγόριθμο Edgerank του Facebook.
Ο αλγόριθμος αυτός "μας ευνοεί" αν κάνουμε συχνές αναφορές (ανεβάζουμε ακόμα και καθημερινά posts) και αν οι φίλοι της σελίδας μας είναι ενεργοί και οδηγούνται σε διάδραση ("εκτιμάει" ιδιαίτερα το facebook τα Likes, τα Shares και τα Comments των χρηστών).
Το Facebook δίνει στις επαγγελματικές σελίδες την δυνατότητα για πολύ στοχευμένη διαφήμιση και ταυτόχρονα πολύ φθηνότερη από οποιοδήποτε άλλο Μέσο στο διαδίκτυο.
Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι οι πιο στοχευμένες καθώς μπορώ να επιλέξω την διαφήμισή μου να την δουν καταναλωτές με συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά και συγκεκριμένα ενδιαφέροντα (το facebook "κατασκοπεύει" τους χρήστες και ξέρει σε ποιές κατηγορίες προϊόντων ή υπηρεσιών έχουν ήδη κάνει Like, τί άρθρα προτιμούν να διαβάζουν κτλ). Επίσης οι ίδιοι οι χρήστες έχουν δηλώσει την ηλικία τους, το μέρος που μένουν , την οικογενειακή κατάστασή τους και έτσι οι εταιρίες έχουν την δυνατότητα να διαφημίζουν τα προϊόντα τους ακριβώς στο κοινό που τους ενδιαφέρει.
Τέλος το περιεχόμενο μιας επαγγελματικής σελίδας πρέπει να είναι τέτοιο ώστε οι φίλοι της σελίδας να μην αισθάνονται ότι διαρκώς προσπαθούμε να "τους πουλήσουμε". Ο χρυσός κανόνας είναι 30% διαφημιστικό περιεχόμενο για τα προϊόντα ή τις προσφορές μας και 70% ενημερωτικό περιεχόμενο, συναφές με την επιχείρησή μας, που ενδιαφέρει τους εν δυνάμει καταναλωτές.
Περισσότερα για το πώς να χειριστεί κανείς μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook, μπορείτε να μάθετε στο νέο διαδικτυακό σεμινάριο Facebook for business, το οποίο διοργανώνεται από την A bit Of Greece.
Το σεμινάριο Facebook for business θα σας παρουσιάσει με ολοκληρωμένο τρόπο το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης και θα σας εκπαιδεύσει στο πώς να χρησιμοποιήσετε όλες τις δυνατότητες που προσφέρει για την προβολή της επιχείρησής σας.
Μέσα από το σεμινάριο θα μάθετε πώς να χειρίζεστε με επιτυχία επαγγελματικές σελίδες στο Facebook και πώς να χτίσετε μία επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια με στόχο να αυξήσετε τις επισκέψεις στο site σας, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να αναπτύξετε το πελατολόγιό σας.
Αναλυτικά στο διαδικτυακό σεμινάριο θα παρουσιαστούν με παραδείγματα:
- Πώς δουλεύει σωστά το Facebook για επιχειρήσεις;
- Διαφορές ανάμεσα σε σελίδες και groups
- Πώς φτιάχνω μία επαγγελματική σελίδα;
- Πώς θα κάνω την διαφορά και θα ξεχωρίσω από τον ανταγωνισμό;
- Πώς θα αποκτήσω "Fans" & "Likes" και πώς τα "Likes" θα μετατραπούν σε αγορές και σε πελάτες;
- Πώς κάνω επιτυχημένες διαφημίσεις - Τι πρέπει να προσέξω;
- Σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας
- Best practices for posts
- Πώς βρίσκω περιεχόμενο για τις σελίδες που χειρίζομαι;
- Ποια είναι η καλύτερη ώρα να ποστάρω; - Πότε είναι οι φίλοι της σελίδας μου Online;
- Πώς διαβάζω τα στατιστικά;
- Αυτόματη σύγκριση της σελίδας μου με τον ανταγωνισμό
Μετά το τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να δημιουργήσουν επαγγελματικές σελίδες στο Facebook, να τις διατηρήσουν με επιτυχία, να κάνουν προωθητικές ενέργειες και να μετατρέψουν τους "φίλους" των σελίδων σε πελάτες της επιχείρησης.
Το σεμινάριο απευθύνεται:
- Σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να διατηρούν μία επιτυχημένη επαγγελματική σελίδα στο Facebook και να προωθούν μέσω Facebook τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους σε Ελλάδα και Εξωτερικό
- Σε όσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το χώρο του Social Media Marketing
- Σε στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων στα τμήματα marketing και πωλήσεων που θέλουν να είναι ενημερωμένοι για τον πιο αποτελεσματικό τρόπο διαφήμισης που προσφέρει το Facebook.
Μετά το τέλος του σεμιναρίου θα αποσταλεί το πιστοποιητικό παρακολούθησης του σεμιναρίου.
Εισηγήτρια του σεμιναρίου είναι η Βίκυ Πέππα: International Marketing Consultant & Γενική Διευθύντρια A BIT OF GREECE. H Βίκυ έχει 14 ετή εμπειρία στην Δ/νση Marketing μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιριών μεταξύ άλλων σε Pepsico, Κορρές Φυσικά Προϊόντα, L'oreal, Όμιλος Μαρινόπουλου
Το Webinar είναι ένας σύγχρονος τρόπος παρουσίασης που διενεργείται μέσω Internet. Οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα παρακολούθησης του σεμιναρίου από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους, ενώ δεν χρειάζεται να εγκαταστήσουν καμία πλατφόρμα. Η παρουσίαση εμφανίζεται στην οθόνη τους ενώ ακούν και βλέπουν Live την εισηγήτρια. Ταυτόχρονα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων ή σχολίων σε πραγματικό χρόνο μέσω chat.
- Κόστος συμμετοχής: 35 Ευρώ
- Ημερομηνία διεξαγωγής: Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015, 19.00-21:00
- Πληροφορίες-Εγγραφές: www.abitofgreece.com, info@abitofgreece.gr, 210 271628
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σας ευχαριστούμε για το σχόλιό σας