Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Ετοιμάζονται οι αγρότες για δυνατές κινητοποιήσεις

τρακτερ 1Σύσκεψη της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Αιτωλοακαρνανίας με τη συμμετοχή αγροτικών και κτηνοτροφικών συλλόγων και αγροτοκτηνοτρόφων του νομού πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη στην Αμφιλοχία με ψήφισμα για συλλαλητήριο στις 6 Οκτώβρη στον κόμβο Κουβαρά.
Η σύσκεψη έλαβε χώρα μέτα από κάλεσμα για την οργάνωση του αγώνα και την αντίσταση ενάντια στην κυβερνητική πολιτική και την ΕΕ. Στη σύσκεψη μίλησαν ο πρόεδρος της Ο.Α.Σ. Σπύρος Κοτοπούλης, ο πρόεδρος του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Ξηρομέρου Θεόδωρος Γρίνος, ο πρόεδρος Αγροτικού Συλλόγου Κατούνας Πάνος Καλογιάννης και ο αντιπρόεδρος της Ο.Α.Σ. και βουλευτής του ΚΚΕ Νίκος Μωραΐτης.
Η σύσκεψη ομόφωνα αποφάσισε ,μετά από πρόταση των ομιλητών, παναιτωλοακαρνανικό συλλαλητήριο στις 6 του Οκτώβρη στο κόμβο Κουβαρά στις 11 π.μ.
«Οι αγρότες και κτηνοτρόφοι μέσα από την πλούσια πείρα τους να αντιληφθούν ότι μόνο με την δική τους συμμετοχή, με δυνάμωμα των Αγροτικών Συλλόγων παντού, με την αγωνιστική διεκδίκηση μας μπορούν να επιβιώσουν και να συνεχίσουν να παράγουν.
Μαζικά και μαχητικά από σήμερα οργανώνουμε την πάλη μας για να βάλουμε μπλόκο στο Μνημόνιο και τα μέτρα τους. Καμιά απογοήτευση, κανένας φόβος και εφησυχασμός. Δίνουμε μάχη επιβίωσης σήμερα, ανοίγουμε τον δρόμο για ανάπτυξη προς όφελος των οικογενειών μας», αναφέρει η ανακοίνωση των Οργανωτών της σύσκεψης.
Το πλαίσιο των αιτημάτων είναι το ακόλουθο:
• Φορολογία σε κάθε πραγματικό εισόδημα, κατάργηση των τεκμηρίων. Αφορολόγητο οικογενειακό εισόδημα 30.000€ προσαυξημένο με 5.000€ για κάθε παιδί. Προοδευτική φορολόγηση στο επιπλέον εισόδημα, για τους μεγαλοαγρότες και τους επιχειρηματίες στο 45%.
• Κατάργηση, μηδενισμός του ΦΠΑ στα τρόφιμα, είδη λαϊκής κατανάλωσης και υπηρεσίες.
• Αφορολόγητο πετρέλαιο όπως οι εφοπλιστές και μείωση του αγροτικού ρεύματος κατά 50% στους μικρομεσαίους αγροτοκτηνοτρόφους.
• Η κυβέρνηση να διασφαλίσει αγροεφόδια με μηδενικό ΦΠΑ για συνέχιση των καλλιεργητικών εργασιών και ζωοτροφές στους κτηνοτρόφους. Να πάρει μέτρα και να εγγυηθεί την και άμεση πληρωμή όλων των χρωστούμενων προϊόντων από εμπόρους, εξαγωγείς και βιομήχανους.
• Καμιά κατάσχεση πρώτης, δεύτερης κατοικίας και στα χωράφια από δάνεια που βρίσκονται στο «κόκκινο», μέχρι συνολικής αντικειμενικής αξίας 300.000 €.
• Αποκλειστικά Δημόσια Δωρεάν Ασφάλιση, Υγεία – Πρόνοια. Να σφραγιστούν όλα τα βιβλιάρια υγείας του ΟΓΑ χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Επάρκεια και κάλυψη των αναγκών με φάρμακα. Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σε κρατικά νοσοκομεία.
• Καμιά διακοπή ρεύματος, (οικιακού και αγροτικού), νερού, τηλεφώνου για απλήρωτους λογαριασμούς. Άμεση επανασύνδεση του ρεύματος σε σπίτια και γεωτρήσεις. Κατάργηση των χαρατσιών ΕΝΦΙΑ (στα σπίτια, χωράφια), ΟΓΑ, ΕΛΓΑ, ΟΣΔΕ κ.α., ιδιαίτερα στις πληγείσες περιοχές από πλημμύρες και πυρκαγιές.
• Καμιά επιβάρυνση με τόκους υπερημερίας σε οφειλές προς τους δημόσιους φορείς. Να «παγώσουν» τα ΑΔΑ, στεγαστικά δάνεια και οι τόκοι, με διαγραφή κάθε ποσού ανατοκισμού και κούρεμα 30% σε δάνεια μέχρι 200.000 € προς τις τράπεζες που αφορούν την επαγγελματική μας δραστηριότητα.
Πηγή: Thebest

Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

Το σκίτσο του Guardian για τους 71 νεκρούς στην Αυστρία

Το δραματικό απολογισμό της μέχρι τώρα ευρωπαϊκής πολιτικής στη μετανάστευση αλλά εμμέσως και τις διεθνείς σχέσεις, με αφορμή τον τραγικό θάνατο 71 ανθρώπων στην Αυστρία μέσα σε φορτηγό, σχολιάζει ο σκιτσογράφος του βρετανικού Guardian Μάρτιν Ρόουσον. Στο σκίτσο του παρουσιάζει  τους Ευρωπαίους ως δρεπανοφόρα ζόμπι που έχουν αναλάβει να εξάγουν τη δημοκρατία με τη βία.
Στο σκίτσο που έχει τίτλο «Φορτίο χειρότερο από το θάνατο», απεικονίζεται ένας οδηγός φορητγού και τρεις ιππείς άθλιων αλόγων, όλοι τους ως ζόμπι που κρατούν δρεπάνια, σύμβολα θανάτου. Τα ζόμπι φορούν ή κρατούν σύμβολα του ευρωπαϊκού πολιτισμού, μεταξύ αυτών και τη σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πίσω τους υπάρχει ένα τεράστιο κοντέινερ στο οποίο αναγράφεται το θανατηφόρο φορτίο: «Εξαγωγή δύναμης και δημοκρατίας». Στο κάτω μέρος του σκίτσου υπάρχει νερό στο οποίο επιπλέουν πτώματα ανθρώπων.
Ο Ρόουσον δηλαδή, επισημαίνει το προφανές που ωστόσο ελάχιστα συζητείται στους κυρίαρχους κύκλους της Ευρώπης. Ότι δηλαδή οι πόλεμοι στους οποίους συμμετέχουν τα ευρωπαϊκά κράτη με πρόσχημα την εγκαθίδρυση δημοκρατικών καθεστώτων σε διάφορες χώρες, παίζουν καθοριστικό ρόλο ώστε να γιγαντωθούν οι προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές προς την Ευρώπη, η άρον-άρον αντιμετώπιση των οποίων φέρνει το θάνατο χιλιάδων, άφταιγων κατά κύριο λόγο, ανθρώπων.

Παρέα Ελλήνων σε εκδρομή σώζει μετανάστη που χαροπάλευε επί 13 ώρες μεσοπέλαγα -Μια συγκλονιστική εξομολόγηση

Το φετινό καλοκαίρι θα μείνει για πάντα χαραγμένο στη μνήμη τους. Οχι, γιατί ήταν πολύ όμορφο, αλλά γιατί ήταν ιδιαίτερο. Ο λόγος για μια παρέα Ελλήνων, που ξεκίνησε για μια βόλτα ως την Ψέριμο, όταν...
Η περιπέτεια της παρέας ξεκίνησε την περασμένη Πέμπτη, όταν επιστρέφοντας από τη μίνι απόδρασή τους στην Ψέριμο είδαν στη θάλασσα, ανάμεσα στα κύματα, έναν άνδρας, σε ημιλιπόθυμη κατάσταση. 
H Σάντρα Τσιλιγκερίδου
Η κυρία Τσιλιγκερίδου, η οποία περιέγραψε και την εμπειρία της στο Facebook, ανέφερε ότι αρχικά νόμισαν ότι επρόκειτο για κάποιον δύτη και άρχισαν να του κάνουν νοήματα προκειμένου να τους δει και να προφυλαχθεί, για να μην κινδυνέψει καθώς θα περνούσε το φουσκωτό τους. Η παρέα, όμως, στη συνέχεια διαπίστωσε ότι ο άνδρας ήταν σε ημιλιπόθυμη κατάσταση και χωρίς δεύτερη σκέψη, περισυνέλεξαν τον άτυχο άνδρα. Εναν μετανάστη τον οποίο οι Αρχές θεωρούσαν ότι είχε πνιγεί αφού αγνοούταν επί 13 ώρες!
Η παρέα των Ελλήνων τύλιξε τον ταλαιπωρημένο άνδρα με πετσέτες για να ζεσταθεί και ξεκίνησε για το λιμάνι της Κω.
Η κυρία Τσιλιγκερίδου, ποστάροντας μια συγκλονιστική φωτογραφία αγκαλιά με τον διασωθέντα, περιγράφει:  «Σώσαμε έναν άνθρωπο που ήταν 13 ώρες στο νερό σχεδόν ημιλιπόθυμος. Ξεκίνησαν 40 Σύριοι με φουσκωτή βάρκα και δυο κουπιά να έρθουν Ελλάδα. Στο μισάωρο, από την κακοκαιρία, τους έφυγε το ένα κουπί και ο άνθρωπος βούτηξε να το πιάσει. Τα ρεύματα όμως τον τράβηξαν μακριά. Μόλις που πρόλαβαν να του πετάξουν ένα σωσίβιο. Θυσιάστηκε για τους φίλους του και βρεθήκαμε μπροστά του για να τον βγάλουμε. Νιώθω ευλογημένη!», έγραψε.
Ο Μοχάμεντ, όπως ονομάζεται ο άνδρας, πάλευε με τα κύματα όσο οι υπόλοιποι που ήταν μαζί του στη βάρκα έφταναν στις ελληνικές ακτές, όπου η οικογένειά του δήλωσε πως αγνοείται και θεωρήθηκε ότι είχε πνιγεί.
Η πράξη της κυρίας Τσιλικερίδου και της παρέας της κάνει τον γύρο των social media...


Πηγή

Lada Niva ένας φόρος τιμής σ' ένα συνειδητοποιημένο σοβιέτ

Η εκδίκηση του StalingradΤo Lada Niva ήταν βγαλμένο από μια οργανική σούπα κακουχιών, αντοχής στον πόνο και λούμπεν αδιαφορίας για τα ''τζιπ'' της αστικής τάξης.
Αυτός είναι ένας φόρος τιμής σ' ένα συνειδητοποιημένο σοβιέτ.
______________
Το πιο ψυχροπολεμικό, αυτοκινητικό ανέκδοτο έχει ως εξής: 
«Γιατί τα Lada έχουν θερμαινόμενο πίσω παρμπρίζ; Για να μην κρυώνουν τα χέρια αυτών που τα σπρώχνουν». 
Ευφυέστατο αλλά και αναληθές, γιατί ένα Lada και δη ένα Niva δεν σ' αφήνει ποτέ στο δρόμο. 
Προερχόμενο από τα βάθη της πάλαι ποτέ Σοβιετικής Ένωσης, σχεδιασμένο από μια ομάδα που είχε μπερδέψει το νερό με τη βότκα, με ποιότητα παράγκας από καπλαμά, συναρμογή πέτρινου τοίχου χωρίς τη λάσπη, αλλά και σκυλίσιο φιλότιμο, το Niva προτάσσει το βαρύ, μπατάλικο, αμάξωμά του ως αντίπαλο δέος στον «ισορροπημένο» χαρακτήρα των πάσης φύσης SUV. 
Φανταστείτε το σκληροτράχηλο σαν αυθεντικό ορεσίβιο και όχι τάχα μου σαν αυτούς που κάνουν outdoor activities.
Είναι σαν να συγκρίνετε έναν τσομπάνη με τον καουμπόι του Camel (όσοι δεν ξέρετε τον καουμπόι του Camel, βοήθειά σας): τα πρόβατα είναι βαριά δουλειά, το τσαγερό στη χόβολη, όχι. 
Τις περισσότερες φορές αποτελεί μια εξαιρετικά συνειδητοποιημένη επιλογή αγοράς.
Καλείται να ρυμουλκήσει, να μεταφέρει, να υπερβεί, να ανεβοκατέβει, να διασχίσει, να διατρέξει και θα τα κάνει όλα αγόγγυστα, γιατί αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία της κατασκευής του. 
Θυμάμαι ότι στα μέσα της δεκαετίας του ’90, τα Niva, που πωλούνταν ακόμη με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο καρμπυρατέρ, είχαν μια τρύπα στον προφυλακτήρα.
Έσπαγα το κεφάλι μου να καταλάβω τι είναι μέχρι που ρώτησα σχετικά έναν ιδιοκτήτη, για να πάρω την απάντηση που ξεπήδησε από το χρονοντούλαπο της αυτοκινητοβιομηχανίας: «σ’ αυτή την τρύπα προσαρμόζεις την μανιβέλα, αν μείνεις από μπαταρία».
Η αρχή του αιώνα είχε συναντήσει το τέλος του.
Cut. Fast Forward
Ήταν ένας από 'κείνους τους χειμώνες που μέχρι κι η Αθήνα υπήρξε χιονισμένη, με όλα τα επακόλουθα...
Απροσπέλαστες βόρειες περιοχές –και όχι μόνο, ακόμη και το κέντρο την πρώτη μέρα της χιονόπτωσης-, πολύχρωμα τυπάκια με πέδιλα του σκι και σανίδες του snowboard να αποπειρώνται την κατάβαση της Βασιλίσσης Σοφίας λίγο πριν το Σύνταγμα, δεκάδες μικροατυχήματα κι ακόμη περισσότερες τούμπες στον πάγο. Και όλα αυτά σε ζωντανή σύνδεση από ξεπαγιασμένους ρεπόρτερ.    
Του καλύτερου όλων, ωστόσο, υπήρξα αυτόπτης μάρτυς και το καταθέτω: ένα γερμανικό, γοτθικό τετρακίνητο, πολλών κυβικών, μέτρων και ίππων, είναι κουρνιασμένο σε ένα χαντάκι, με το χιόνι να έχει περάσει το «σκαλοπάτι» και να φλερτάρει με την πόρτα.
Τα διαφορικά έχουν «κάτσει», το ίδιο και οι ελπίδες για αίσιο τέλος, τουλάχιστον με ίδια μέσα.
Ο οδηγός -συμπαθέστατος- περιγράφει με χαρακτηριστικές χειρονομίες σε κάποιον διερχόμενο το πώς του γλίστρησε το αυτοκίνητο και βρέθηκε διπλωμένο στο αυλάκι να παριστάνει τον ''Σκεπτόμενο Άνθρωπο'' του Rodin.
Μαντέψτε τι αυτοκίνητο οδηγεί ο διερχόμενος: μα ναι, ένα Niva.
Και φανταστείτε τι ακολουθεί: μα φυσικά, μια ακόμη επικράτηση της Ρωσίας κατά της Γερμανίας μετά από τη νίκη στο Στάλιγκραντ. Μια νίκη με το ίδιο φόντο, αλλά όχι Πύρρειος. Για την ακρίβεια, το Niva δεν υπέστη την παραμικρή απώλεια. 
Η δε ευκολία που το Niva ξεκόλλησε το θηριώδες, πακτωμένο στο χιόνι SUV, σαν να πρόκειται για κύβο ζάχαρης σε βούτυρο, δεν ήταν τίποτε λιγότερο από την εκδίκηση της AvtoVAZ
Ως γνωστόν, ένα πιάτο που σερβίρεται σιβηρικά κρύο.    
ΥΓ Το Niva διατίθεται ακόμη -έστω χωρίς την τρύπα για τη μανιβέλα, ένεκα του ψεκασμού που αντικατέστησε το καρμπιρατέρ- και συνεχίζει να «μην καταλαβαίνει τίποτα». 

7 τρόποι για να κερδίσετε την ευτυχία!

Αποτέλεσμα εικόνας για χαμογελοΗ διάθεσή μας συχνά παρουσιάζει σκαμπανεβάσματα και πολλές φορές νιώθουμε ανήμποροι να το αλλάξουμε. Οι επιστήμονες όμως, έχουν ανακαλύψει επτά τρόπους να ξαναβρούμε το χαμόγελό μας και μάλιστα χωρίς να ξοδέψουμε χρήματα!



Αποτέλεσμα εικόνας για χαμογελοΔείτε εν συνεχεία ποιοι είναι αυτοί.

1. Χαμογελάστε… με το ζόρι!
Κι όμως είναι τόσο απλό… Ένα χαμόγελο, έστω και μετά από προσπάθεια, μπορεί να πυροδοτήσει τα θετικά συναισθήματα. Μάλιστα, οι ερευνητές από το Κρατικό Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν υποστηρίζουν ότι το χαμόγελο είναι μεταδοτικό κι έτσι η χαρά πολλαπλασιάζεται και εξαπλώνεται. Μια θετική σκέψη, όπως η αναμονή της συνάντησης με το σύντροφό μας, μπορεί να είναι αυτή που θα μας κάνει να χαμογελάσουμε.

2. Βοηθήστε τους συνανθρώπους σας
Μια πράξη γενναιοδωρίας δεν κάνει μόνο τους γύρω μας χαρούμενους, αλλά ανεβάζει και τη δική μας διάθεση. Γερμανοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι ο εθελοντισμός και η φιλανθρωπία συνδέονται άμεσα με τη μεγαλύτερη ικανοποίηση από τη ζωή.

3. Αφήστε τους φίλους να σας βοηθήσουν
Οι κοινωνικοί άνθρωποι που απολαμβάνουν δυνατές και ειλικρινείς φιλίες είναι αναμφίβολα και οι πιο ευτυχείς. Η κοινωνική απομόνωση οδηγεί συχνά σε έναν ανθυγιεινό τρόπο ζωής που επηρεάζει αρνητικά την ψυχική και σωματική υγεία, αναφέρει μελέτη στην επιστημονική επισκόπηση PLoS Medicine.

4. Ακούστε μουσική
Την σωστή για την ακρίβεια… Όταν έχουμε κακή διάθεση συνήθως επιλέγουμε να ακούσουμε μελαγχολικές μελωδίες. Οι ψυχολόγοι όμως τονίζουν ότι η ανεβαστική μουσική είναι πιο πιθανό να μας φτιάξει τη διάθεση.

5. Μην κάθεστε στον καναπέ
Η ήπια σωματική άσκηση, έστω και ένας περίπατος στον καθαρό αέρα, βοηθά να απελευθερωθούν πρωτεΐνες και ενδορφίνες, δύο συστατικά που διεγείρουν τα κέντρα της χαράς στον εγκέφαλο.

6. Απολαύστε τον ήλιο
Μελέτη που δημοσιεύτηκε από την Αμερικανική Μετεωρολογική Κοινότητα έδειξε ότι ο ζεστός και γλυκός καιρός δίνει αυτόματα ώθηση στη διάθεσή μας. Πρέπει λοιπόν να εκμεταλλευόμαστε κάθε ευκαιρία να απολαύσουμε τον ήλιο, κάνοντας έναν περίπατο ή μια βόλτα με το ποδήλατο.

7. Κοιμηθείτε καλά
Ο ύπνος όχι μόνο βοηθά το σώμα να χαλαρώσει και να ανακτήσει δυνάμεις, αλλά βοηθά και το μυαλό να συγκεντρώνεται καλύτερα την επόμενη μέρα. Η έλλειψη ύπνου επιδρά αρνητικά στον ιππόκαμπο του εγκεφάλου, στο κέντρο όπου επεξεργαζόμαστε τις θετικές αναμνήσεις. Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Sleep» δείχνει ότι η έλλειψη ύπνου μας κάνει πιο ευαίσθητους απέναντι σε αρνητικά ερεθίσματα.

πηγή

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Ο Ναός του Επικούριου Απόλλωνα που... περιστρέφεται κατά 50,2 δευτερόλεπτα της μοίρας (βίντεο)

Ναός Πυξίδα - Το θαύμα των αρχαίων επιστημών. Περιστρέφεται γύρω από τον άξονα του κατά 50,2 δευτερόλεπτα της μοίρας.
Στην Φιγαλεία, στα σύνορα μεταξύ Αρκαδίας και Μεσσηνίας, υψώνεται σε υψόμετρο 1130 μέτρων ο επιβλητικός ναός του Επικούριου Απόλλωνα, ο οποίος χτίστηκε τον... 5ο π.Χ αιώνα και ως αρχιτέκτονας του ναού αναφέρεται από τον Παυσανία ο Ικτίνος.
Είναι ένα απ΄τα καλύτερα διατηρημένα στον χρόνο μνημεία της αρχαίας Ελλάδας και είναι θεμελιωμένος πάνω στο βράχο του όρους Κωτιλίου, όπου βρισκόταν η αρχαία πόλη Βάσσες. Όλα καλά ως εδώ, αλλά ο ναός περιστρέφεται και αυτό ελάχιστα το διδάσκουν, για να μην πω καθόλου, στα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Ναός Πυξίδα - Το θαύμα των αρχαίων επιστημών.
Περιστρέφεται γύρω από τον άξονα του κατά 50,2 δευτερόλεπτα της μοίρας, όση είναι και η ετήσια μετάπτωση των ισημεριών με στόχο να βλέπει συνεχώς το ίδιο αστρικό σημείο και τα μυστήρια δεν τελειώνουν εκεί, καθώς η πλαγιά είναι διαμορφωμένη τεχνητά και ο ναός τοποθετήθηκε πάνω σε αυτή ακολουθώντας τον άξονα Βορρά προς Νότο σε αντίθεση με τους υπόλοιπους ναούς. Για να πετύχουν την ολίσθηση του ναού τοποθέτησαν πάνω στην πλάκα και ένα στρώμα αργίλου και βότσαλα θαλάσσης και πάνω σε αυτά τα στρώματα τοποθετήθηκαν τα θεμέλια του ναού. 

Για να μην σας αφήσω με την απορία για το ποιο ποιο αστρικό σημείο στοχεύει συνεχώς ο ναός εις τους αιώνες των αιώνων και θα συνεχίσει να στοχεύει, (εκτός κι αν οι πρόσφατες παρεμβάσεις για την συντήρηση του διαμορφώσουν νέες καταστάσεις).. το αστρικό σημείο λοιπόν είναι οΣείριος, το άστρο του Κυνός, από το οποίο κατάγεται σύμφωνα με τη "μυθολογία" ο Θεός Απόλλων. 

Ερωτηματικό παραμένει πως μπορούσαν οι αρχαίοι Έλληνες να χτίζουν Παρθενώνες και περιστρεφόμενους ναούς.. αλλά και το πως υπολόγισαν ότι για να στοχεύει ο ναός του Επικούριου Απόλλωνα τον Σείριο πρέπει να γυρνάει κατά 50,2 δευτερόλεπτα της μοίρας ίση με την ετήσια μετάπτωση των ισημεριών.. Με τα σημερινά τεχνολογικά δεδομένα δεν είναι απίθανο.. με τα τότε δεδομένα όμως; Πως οι αρχαίοι Έλληνες είχαν την τεχνολογία και την τεχνογνωσία; Την κατείχαν; Τους δόθηκε; Άλλο ένα σημείο αντιπαράθεσης.... Ίσως όχι για εμάς..


"Το 652 π.χ. οι Σπαρτιάτες κυριεύουν τη Φιγάλεια και οι κάτοικοί της την εγκαταλείπουν. Απευθύνονται στο μαντείο των Δελφών για να μάθουν πώς θα ανακτήσουν τη πόλη τους. Οι Φιγαλείς επιστρέφοντας στη πατρίδα τους για να ευχαριστήσουν το θεό Απόλλωνα αφιέρωσαν ναό που έχτισαν σε ένα φυσικό πλάτωμα στη πλαγιά του Κωτίλιου και τον ονόμασαν Επικούριο. Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι ο ναός δεν ήταν απλά ένα λατρευτικό κτίσμα αφιερωμένο στον Απόλλωνα. Αν εξετάσουμε τον αρχιτεκτονικό ρυθμό του, θα δούμε ότι αν και εξωτερικά είναι ΔΩΡΙΚΟΥ ρυθμού, στο εσωτερικό του είναι ΙΩΝΙΚΟΥ ρυθμού αλλά οι κίονες του κοσμούνται με ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΥ ρυθμού κιονόκρανα.


Είναι το μοναδικό αρχαίο οικοδόμημα που συνδιάζει και τους 3 αρχιτεκτονικούς ρυθμούς. Κατασκευάστηκε το τελευταίο τέταρτο του 5ου αιώνα π.Χ πιθανότατα από τον αρχιτέκτονα του Παρθενώνα, Ικτίνο, μετά από υπόδειξη των ιερέων του Απόλλωνα από τους Δελφούς. Η πλαγιά που είναι χτισμένος ο ναός έχει έχει διαμορφωθεί τεχνητά σε οριζόντιο επίπεδο και ο ναός τοποθετήθηκε έκκεντρα πάνω σε αυτή με προσανατολισμό που και πάλι θεωρείται παράξενος διότι δεν ακολουθεί τον συνήθη προσανατολισμό του άξονα ανατολής - δύσης αλλά βορρά-νότου. Δημιουργήθηκε τεχνητά μία πέτρινη ειδική βάση που πάνω σε αυτή τοποθετήθηκε ο ναός. 

Η βάση αυτή είναι μοναδική στον κόσμο, διότι λόγω της μελετημένης κλίσης της, επιτρέπει στον ναό να ΟΛΙΣΘΑΙΝΕΙ πάνω σε αυτή κατά 50.2 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ κάθε χρόνο με σκοπό να ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΣΤΡΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ. Για να κατορθώσει ο ναός να ολισθαίνει πάνω στην βάση του, τοποθετήθηκε πάνω σε αυτή ένα στρώμα άργιλου και ένα στρώμα από βότσαλα θαλάσσης. Πάνω σε αυτά, τοποθετήθηκαν οι πλάκες των θεμελίων του ναού. Κάτω από τη βάση έχουν βρεθεί τούνελ που κρατούσαν τον άξονα του ναού. 

Πάνω στη βάση του ναού τοποθετήθηκαν πολλές στρώσεις από πλάκες που ενώνοντας μεταξύ τους με ανοξείδωτους σιδερένιους συνδετήρες και στο άνοιγμα τους έχυσαν μόλυβδο για να κρατά τους κραδασμούς. Στη συνέχεια έχτισαν το ναό, ο οποίος λόγω της ιδιαίτερης βάσης του και της σοφά μελετημένης κλίσης της, ολίσθαινε πάνω σε αυτή ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΙΣΗΜΕΡΙΩΝ. 

Ο δεύτερος ναός στην κορυφή του βουνού Κωτύλιο έπαιζε τον ρόλο του δείκτη. Δηλαδή αν κάποιος στεκόταν στην είσοδο του μεγάλου ναού σε πλήρη στοίχιση με τον μικρό ναό της κορυφής, τότε έβλεπε το σημείο 0 του βορρά! Μία τεράστια πυξίδα δηλαδή κατασκευασμένη από γρανίτη και μάρμαρο! Ο ναός κατατάσσεται στο κατάλογο της UNESCO ως παγκόσμιο μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς."




Έρχεται το νέο Nissan Navara!

 

To δημοφιλές ανοιχτό φορτηγάκι ξανασχεδιάστηκε μέσα-έξω, απέκτησε έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα, νέα ανάρτηση και νέες ηλεκτρονικές τεχνολογίες.

Το νέο pick-up ονομάζεται πλέον “NP300 Navara” και θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης, τον άλλο μήνα.
Η σκληροτράχηλη, τετραγωνισμένη γραμμή του προηγούμενου μοντέλου έχει δώσει τη θέση της σε πιο μαλακές και ξεχωριστές γραμμές. Η χαρακτηριστική μάσκα “V-motion” της Nissan και τα LED φώτα ημέρας σε σχήμα μπούμερανγκ δεσπόζουν σε ένα πιο επιθετικό εμπρός μέρος, ενώ οι νέες πόρτες και τα κεκλιμένα εμπρός παράθυρα εκσυγχρονίζουν την εμφάνιση.
Ο χώρος φόρτωσης στην καρότσα είναι τώρα 67 mm μακρύτερος, φτάνοντας τα 1,578 m στην 4θυρη έκδοση Double Cab (κορυφαία τιμή για την κατηγορία) και τα 1,788 m στην έκδοση King cab.
Η καμπίνα έχει επίσης ξανασχεδιαστεί, με το ολοκαίνουργιο, κοίλο ταμπλό να αυξάνει τον εσωτερικό χώρο και να χαρίζει έναν πιο ποιοτικό αέρα. Ο ψηφιακός διζωνικός κλιματισμός αναβαθμίζει την άνεση όπως και ταξανασχεδιασμένα καθίσματα, με τα πίσω να έχουν κι ένα νέο σύστημα εξαερισμού.
Το νέο NP300 Navara εισάγει επίσης μια σειρά νέων τεχνολογιών στην κατηγορία των pick-up, με τα συστήματα Περιμετρικής Θέασης (Around View Monitor) και Αποφυγής Οπίσθιας Σύγκρουσης (Forward Emergency Barking), ενώ το πακέτο του εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης συμπληρώνουν τα Cruise Control, Hill Descent Control (HDC) και Hill Start Assist (HSA), καθώς και το  σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (Keyless entry), η κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος .
Κάτω από το καπό του νέου Navara ντεμπουτάρει ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας ντίζελ 2.3 dCi, σε δύο μάλιστα εκδόσεις: με μονό τούρμπο και 160 ίππους και με δύο τούρμπο σε σειρά και 190 ίππους. Η Nissan ανακοινώνει ότι και οι δύο κινητήρες είναι έως και 24% πιο αποδοτικοί από τους προηγούμενους – και οι πιο «καθαροί» στην κατηγορία.
Το ΝΡ 300 θα διατίθεται σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 7 σχέσεων. Το ωφέλιμο φορτίο υπερβαίνει τον ένα τόνο σε όλες τις εκδόσεις και η ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τα 3.500 kg.
Πέρα από την εμφάνιση και το εσωτερικό, η Nissan θέλησε να «εκπολιτίσει» και την οδική συμπεριφορά του pick-up της. Έτσι, εφοδίασε την έκδοση Double Cab με μια εντελώς νέα, ανεξάρτητη ανάρτηση 5 συνδέσμων– κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην κατηγορία. Η ανάρτηση αυτή αναβαθμίζει τόσο το κράτημα όσο και την άνεση, καθώς ζυγίζει και 20 kg λιγότερο από τον παλιό άκαμπτο άξονα. Αναθεωρημένη κι ελαφρύτερη –κατά 7 kg– είναι και η συμβατική πίσω ανάρτηση του King Cab.
Το νέο Nissan NP 300 Navara θα κάνει το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στην έκθεση της Φρανκφούρτης, σε λίγες μέρες, και όταν έρθει στη χώρα μας θα συνοδεύεται από εγγύηση 5 ετών ή 160.000 km.

http://www.newsit.gr

Ο προγραμματισμός πληρωμών του ΟΠΕΚΕΠΕ για τον Σεπτεμβριο

Αποτέλεσμα εικόνας για οπεκεπε
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΟΠΕΚΕΠΕ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015
1. Πληρωμές που αφορούν σε αγρότες είναι:
1.1 ΑΜΕΣΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΥ, €
Εκκρεμότητες πληρωμών ενιαίας αίτησης ενίσχυσης έτους 2011
27/8/2015 - 3/9/2015
2.000.000
Εκκρεμότητες πληρωμών ενιαίας αίτησης ενίσχυσης έτους 2012
4/9/2015-11/9/2015
10.000.000
Επιστροφή δημοσιονομικής πειθαρχίας οικονομικού έτους 2015 (ΕΑΕ 2014)
7/9/2015 - 11/9/2015
35.000.000
Εκκρεμότητες πληρωμών ενιαίας αίτησης ενίσχυσης έτους 2013
20/9/2015 – 18/9/2015
10.000.000
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ο.Π.
1/9/2015 - 18/9/2015
6.000.000
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ
1/9/2015 - 18/9/2015
1.200.000
Ο.Ε.Φ (ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ)
1/9/2015 - 18/9/2015
1.514.000
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ Ε.Ε
1/9/2015 - 18/9/2015
1.345.000
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΕ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ
1/9/2015 - 18/9/2015
4.420.000
ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΜΠΕΛΩΝΩΝ
1/9/2015 - 18/9/2015
7.000.000
ΣΥΝΟΛΟ
 
78.479.000
1.2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΜΕΤΡΑ
ΠΟΣΟ ΠΡΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗ
ΝΕΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ
2.063.670
Μ214 Γεωργοπεριβαλλοντικά (ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΤΟΥΣ 2012, ΖΑΧΑΡΟΤΕΥΤΛΑ,
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ & ΕΛΑΙΩΝΑΣ)
5.000.000
ΣΧΕΔΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Μ121
(750 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ)
25.000.000
ΣΧΕΔΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Μ121
(150 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ)
5.000.000
ΕΞΙΣΩΤΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ
ΕΤΩΝ 2008-2013
15.000.000
ΕΞΙΣΩΤΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ
ΕΤΟΥΣ 2014
25.000.000
Μ214 Γεωργοπεριβαλλοντικά
ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ
ΕΤΩΝ 2012 & 2013
28.000.000
Μ214 Γεωργοπεριβαλλοντικά
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΦΥΛΕΣ ΖΩΩΝ
ΕΤΟΥΣ 2013
3.500.000
ΣΥΝΟΛΟ
108.563.670
2. Πληρωμές που αφορούν σε ιδιώτες επενδυτές είναι:
ΜΕΤΡΑ
ΠΟΣΟ
Μ 123 & 123Α
1.888.063
Μ313 , Μ311, Μ312
776.649
LEADER
2.467.071
Μ 123Α
323.000
ΣΥΝΟΛΟ
5.454.784
Συγκεντρωτικά οι πληρωμές που αναμένεται να πραγματοποιηθούν έως 18/09/2015, οι οποίες αφορούν αγρότες και ιδιώτες επενδυτές αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα:
ΣΥΝΟΛΟ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
229.338.400